☆☆☆☆☆

 

 

 

Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

 

Ons Exclusief – Alleen Katten – Boutique Hotel
Te Lebbeke

 

Ons Luxueus Katten Boutique Hotel is speciaal ontworpen om uw katten de perfecte vakantie te geven en u gemoedsrust.

 

 

Veelgestelde Vragen

Wij sturen wekelijks updates via WhatsApp, Facebook, SMS of Email met leuke foto’s, filmpjes en anekdotes over onze gasten. Bij speciale gelegenheden updaten wij ook regelmatig onze Facebook Pagina of Instagram Pagina. Alles wat u hoeft te doen is ons volgen op Facebook of Instagram. Ook hebben wij een Live Webcam (Imou Life) beschikbaar in elke suite, die tegen bijbetaling kan worden bijgeboekt. Zo blijft u altijd op de hoogte van wat er in het leven van uw kat omgaat tijdens uw afwezigheid.

Een dagelijkse foto-update kan worden bijgeboekt voor 1.00€ per dag.

Wij vragen bij reservatie altijd de gegevens van de dierenarts van uw kat. In geval van ziekte nemen wij eerst contact met onze eigen dierenarts op. Onze lokale dierenarts staat 24 uur per dag ter beschikking in geval van een noodsituatie. Onze dierenarts kan uw dierenarts raadplegen als er aanvullende informatie nodig zou zijn.

Geen probleem, bij Cat-Lounge Boutique Hotel zijn we heel geduldig, zorgzaam en met onze ervaring zorgen wij dat al onze gasten zich ontspannen. Zelfs de meest nerveuze kat zal haar draai heel vlug bij ons vinden. We maken gebruik van Jackson Galaxy Essences – homeopathische kruiden verstuivers of Feliway verstuivers, deze bootsen feromonen na en helpt de kat om op natuurlijke wijze om te gaan met stressvolle situaties en geeft hun een gevoel van veiligheid en welzijn. Natuurlijk helpen de vele knuffels, kattenkruid en enkele snoepjes ook om het vertrouwen te winnen en te ontspannen.

Nee, alle comfort en speelgoed worden geleverd, maar als u wenst om uw eigen spullen mee te brengen om uw kat te helpen aanpassen, is dit zeker prima.

Ja, wij zijn alle feestdagen open met aangepaste openingsuren op kerstavond, kerstdag, oudejaarsavond en nieuwjaar.

  • Kerstavond (24 dec.) 9h00 tot 13h00
  • Kerstdag (25 dec) 17h00 tot 19h00
  • Oudejaarsavond (31 dec.) 9h00 tot 13h00
  • Nieuwjaar (1 jan.) Gesloten voor brengen & halen

U kan kostenloos annuleren tot 21 dagen voor aanvang van de reservatie, indien uw later annuleert zien wij ons genoodzaakt om een schadevergoeding te vragen. (zie voorwaarden)

Opgelet! Door de Corona Pandemie hanteren wij een aangepast annulatie beleid. Uw kan tot 1 dag vóór aanvang reservatie kostenloos annuleren mits een bewijs dat uw reis niet kan doorgaan wegens Covid-19.

De gezondheid van onze gasten staat op de eerste plaats. Alle gasten moeten ingeënt zijn tegen kattenniesziekte (rhinotracheitis), kattenziekte (panleucopenie) en leucose. Deze vaccinaties mogen niet ouder zijn dan 1 jaar en niet jonger dan 3 weken. Wij vragen naar uw boekje van de dierenarts bij aankomst in ons hotel. Katten die niet gevaccineerd zijn kunnen wij spijtig genoeg niet aanvaarden. Zorg er ook voor dat uw kat vrij is van vlooien en wormen.

Dit is geen enkel probleem.

Wij geven medicatie als de kat het toelaat. Bij onwillige katten en dringende medicatie roepen wij de hulp van een dierenarts in. Dit op kosten van de klant. Laat ons bij boeking weten welke speciale zorgen uw kat nodig heeft.

Opgelet! Wij geven enkel nog Insuline bij bestaande klanten…

Wij zijn Ma-Zat van 9h00 – 11h00 / 17h00 tot 19h00 geopend. Op Zondag van 10h00 tot 13h00, namiddag gesloten.
Opgelet, voor alle bezoeken dient vooraf een afspraak te worden gemaakt.

Reserveren kan via volgende optie:

  1. Selecteer de gewenste datum & het aantal katten.
  2. Kies uw favoriete suite & het soort verblijf.
  3. Klik op volgende.
  4. Selecteer de gewenste extra’s & diensten.
  5. Klik op volgende.
  6. Geef alle gevraagde gegevens in of maak een account aan.
  7. Kies een betalingsoptie. (30% voorschot.)
  8. Klik op Reservatie Plaatsen.

U dient een voorschot van 30% te betalen om uw reservatie te bevestigen, het resterende bedrag wordt afgerekend bij afhaling.
Betalen kan cash, via Bancontact/Payconiq of vooraf overschrijven.

Neem Contact met ons op voor een Persoonlijke Offerte

We begrijpen dat het erg moeilijk is om uw geliefde huisdier in de zorg van iemand anders achter te laten. We zijn een gepassioneerd, professioneel, zorgzaam team en we zijn er om u te helpen geïndividualiseerde zorg te bieden aan uw kat. Onze service omvat alles van geïndividualiseerde zorg en aandacht voor voeding met toegevoegde bonussen, zoals knuffeltijd, speeltijd en verzorgingsservice.